samedi 26 septembre 2020

Επιλογή συσκευής κοντά στα 450-550€

Γεια χαρά στην παρέα. Ψάχνω για νέα συσκευή το επόμενο διάστημα (όχι αναγκαστικά άμεσα).
Οι επιλογές μου αφορούν:
- γρήγορο επεξεργαστή, όχι απαραίτητα φετινό, αλλά flagship (SD ή Kirin, όχι Exynos)
- γρήγορο μόντεμ, όχι αναγκαστικά 5G, αλλά οπωσδήποτε γρήγορο 4G+
- πολύ καλή οθόνη, κατά προτίμηση AMOLED
- πολύ καλή φωτογραφία και βίντεο.
- πολύ καλή μπαταρία
- γρήγορη USB (δια ροπάλου όχι USB 2.0)
- επέκταση μνήμης
- αδιαβροχοποίηση όχι απολύτως απαραίτητη

Θέλω πολύ Huawei, με φρενάρει κάπως η κατάσταση με τα Google services, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε νέα συσκευή, έστω και με third party app stores.
Έχω ήδη δει σε skroutz και best price πού κυμαίνονται οι τιμές, και σχεδόν έχω καταλήξει σε Huawei P30 pro, P40 ή Mate 30 Pro. Έχω ήδη επικοινωνήσει με Huawei Hellas μου λένε ότι και το Mate 30 αν καν δεν έρχεται Ελλάδα, αν είναι EU θα έχει κανονικά εγγύηση και σέρβις.

Θέλω τις γνώμες σας.
Ευπρόσδεκτες και προτάσεις εκτός Huawei.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire